Regelmatig onderhoud van jouw website bespaart je geld

Als we ziek zijn gaan we langs bij de dokter. Als onze auto een vreemd geluid maakt, maken we een afspraak bij de garage. Maar wat doe je als je website hapert, een pagina “uit de haak staat” of erger, een formulier niet meer werkt? Dan knijp je waarschijnlijk een oogje dicht.

Ja, alles behalve de bouwer van je website bellen, want hoeveel zal dat weer kosten? Wel, misschien veel minder dan de schade die het jou en je bedrijf berokkent.

onderhoud van je website bespaart geld

 

Je website en je bedrijf gaan hand in hand

 

Als de voordeur van je bedrijf niet meer vlot open gaat, dan twijfel je niet en laat je die herstellen. Of in extremis laat je een nieuwe plaatsen. Bovenop het feit dat je bezoekers blij zijn dat de deur vlot open gaat, complimenteren ze je ook nog eens met je nieuwe deur.

 

Als de website niet meer goed werkt

 

Als je website niet meer goed werkt twijfel je dan? Helaas onderschatten ondernemers de waarde van hun website. En schuiven ze die “kleine” problemen op hun website op de lange baan. Jammer, want de frustratie bij je bezoekers is er wel.

 

De juiste partner voor je online business?

 

Pak die kleine zaken aan, wees niet bang om je webmaster te bellen. Het feit dat je niet graag belt, betekent misschien ook dat je huidige webmaster niet de geschikte partner is om jouw online business te helpen groeien.

Wij staan altijd open voor een gesprek >

En net zoals bij je voordeur: hoe langer je wacht om het “kleine” probleem aan te pakken, hoe groter het probleem wordt en hoe hoger de kosten oplopen.

 

Enkele uitspraken van ondernemers:

 

Mijn website werkt nog altijd perfect. Ik heb geen onderhoud nodig

Ok. En hoe lang is het geleden dat jij je website (grondig) bezocht hebt? Bezoek hem eens op een tablet, smartphone,…

 

Ik krijg nooit klachten van bezoekers

Het is niet omdat bezoekers de moeite niet nemen om hun vraag of klacht kenbaar te maken, dat ze er niet zijn. Er doen zich dan 2 situaties voor:

  1. De bezoeker haakt gewoon af, en steekt geen moeite in een klacht of vraag
  2. De bezoeker weet niet waar hij z’n vraag/klacht onder de aandacht kan brengen

 

Ik heb maar een simpele website

Simpel of niet, daar houdt de digitale evolutie geen rekening mee. De nieuwe browserversies, smartphone, smartwatches,… Je bezoeker verwacht dat het allemaal perfect werkt. Of hij haakt af en gaat bij de concurrentie. Jawel, ze zijn genadeloos!

 

Wij zijn niet genadeloos >