e·wijf.

E-mail marketing uitbesteden.

Haal meer uit je nieuwsbrief

Meer resultaat

Tijd

Die nieuwsbrief, je hebt daar helemaal geen tijd voor. En dat blijft knagen, want het is online nog altijd één van de beste verkoopkanalen.

Kennis

Doordat je niet goed weet hoe je alles moet instellen, en wat je kan schrijven, blijft het liggen. Een gebrek aan kennis blokkeert je kansen.

Resultaat

Met het juiste platform en slimme automatisaties, bereik je je doelgroep. Je blijft onder de aandacht van je klanten en zorgt voor meer conversies.

E-mail marketing zelf doen of uitbesteden?

Zelf je e-mail marketing aanpakken

E-mail marketing uitbesteden

Wat betekent dit voor jou?

E-mail is vandaag de dag nog steeds een krachtig marketing kanaal. Hoewel sommigen denken dat dit verleden tijd is.

Toch bereik je langs deze weg doeltreffend je huidige en potentiële doelgroep.

Want nog steeds veel bedrijven gebruiken nieuwsbrieven om zichzelf te promoten.

Het uitbesteden van jouw e-mail marketing betekent:

  • dat je onder de aandacht blijft van je (potentiële) klanten,
  • dat je niet zelf alles moet uitzoeken om een goede nieuwsbrief uit te sturen,
  • én dat je geen cursusjes meer moet volgen om mee te blijven.

Klinkt mooi, niet?

Scroll naar boven