e·wijf.

Once you have a mission, you can’t go back to having a job.

e-wijf. zorgt voor een sociale online aanwezigheid van je bedrijf

Je vraagt je af of ik je kan helpen? Oh jazeker!

Je startte je bedrijf omdat je graag doet wat je doet. Jouw doel is je klanten de best mogelijke producten of diensten aanbieden op het gebied waar jij een kei in bent. Misschien wel de specialist! 

Helaas komt er heel wat kijken bij het reilen en zeilen van je bedrijf.

Zoals je online aanwezigheid. Iets waarvan je weet dat het belangrijk is, want je concurrenten doen het ook. Maar ook iets waarvan je wenste dat het niet belangrijk was, want het vraagt zoveel tijd en energie… 

Elk z’n specialiteit

Wat als we nu eens afspreken dat jij je voortaan bezighoudt met wat jij graag doet, met waar jij de specialist in bent? En dan doe ik waar ik goed in ben, ja, zelfs heel goed! 

Jaja, ik weet het, iedereen zegt dat ze heel goed zijn of de beste zijn.

En hoewel ik niet kan beloven dat ik de beste ben, kan ik je wel beloven dat ik altijd mijn beste beentje voorzet.

(Maar eerlijk? Ik heb twee goede benen!)

Pro-actief

Dankzij een formule op jouw maat ontzorg ik je van alles wat met jouw online zichtbaarheid te maken heeft. Pro-actief, met duidelijke afspraken en regelmatige rapportering.

Het wijf achter e-wijf.
 
Mijn naam is Britt De Roy en ben geboeid door alles wat met online aanwezigheid te maken heeft.
 
Bij e-wijf. heb je één aanspreekpunt. Ik ben van alles op de hoogte en kan je ook direct vertellen hoe de zaken ervoor staan.
 
Daarnaast beschouw ik niet enkel jou als belangrijk, maar ook – en misschien vooral – jouw klanten.
 
Want met alles wat ik doe, kom ik in contact met jouw klant. Dus hou ik die steeds in m’n achterhoofd bij de opzet van een (nieuwe) campagne.
 
Britt De Roy van e-wijf.
Maar online verbinden, daar gaat het tegenwoordig om. Jij wil online gezien worden? Dat kan! Met mijn hulp…
 
Jarenlange ervaring met het ontwikkelen van websites en webshops, opzetten van sociale mediacampagnes enz. voor opdrachtgevers uit diverse sectoren levert dit bewijs.
 

Als je ook meer online gezien wil worden, aarzel dan niet om mij te contacteren.

Het zijn niet de sterkste van een soort die overleven, noch de meest intelligente, maar zij die het meest inspelen op de veranderingen. – Charles Darwin

Scroll naar boven